18.9.11

l i t t l e h o u s e

Este look me encanta, no sé si por los shorts (se vinieron desde el Top Shop de Londres y me vuelven loca), o por el verde, que ya sabéis es mi color favorito. Además estoy de estreno, con mis nuevos botines y satchel rojo que se va a convertir en uno de mis indispensables. Feliz comienzo de semana!



This is one of my favorite looks that I've shown you in the blog, maybe because of this lovelies shorts (that came from Top Shop in London), or maybe for the green of the shirt, that is my fav colour. In addition, I'm wearing for the fisrt time this ankle boots and the red satchel, that I'm sure, it's going to be one of my essentials. Happy beginning of week!


C'est un de mes looks préférés que je vous ai montré dans le blog, peut-être à cause des shorts (qui viennent du Top Shop de Londres), ou peut-être pour le vert de la chemise, c'est ma couleur favorite. De plus, je porte pour la première fois les bottes et le cartable rouge, qui j'en suis sûre, seront un de mes indispensables. Heureux début de semaine!


bartabac/ without shouldersbartabac/ without shouldersbartabac/ without shouldersbartabac/ without shouldersbartabac/ without shouldersbartabac/ without shouldersbartabac/ without shouldersbartabac/ without shouldersbartabac/ without shouldersbartabac/ without shouldersbartabac/ without shoulders
Photos by P. Soury






Camisa/ shirt/ chemise: Queen's Wardrobe (W11)



Shorts: Top Shop (W11)



Botines/ankle boots/ bottes: Pieces (W11)



Bolso/ satchel/ cartable: Pieces (W11)



Esmalte/ nail polish/ vernis: "Office", de American Apparel



Anillos/ rings/ bagues: Pieces



bartabac


No hay comentarios: